IHLP Move til ejendomsservice

Ejendomsservice

Er du ejendomsfunktionær og har brug for en effektiv måde at rapportere vedligeholdelsesopgaver, reparationer, hændelser og bestillinger – så er IHLP Move et overskueligt supportværktøj til at samle og prioritere de daglige opgaver.

Sagerne der rapporteres ind gennem IHLP Move, bliver monitoreret i jeres centrale IHLP løsning. Her kan du bl.a. følge op på, hvilke ejendomme, der har hvilke sager - og prioritere jeres indsats ud fra geografiske og faglige hensyn. Du kan tilmed knytte ejendomsspecifikke oplysninger til alle jeres sager og på den måde giver IHLP jer relevant viden om typer af supportsager på jeres forskellige ejendomme. Og du kan anvende IHLP til effektivt at styre og fordele opgaver internt - og til underleverandører til jeres ejendomsaktiviteter.

Du kan endda give dine lejere selvbetjeningsmuligheder knyttet til det centrale værktøj via IHLP Move eller jeres selvbetjeningsportal. Det giver dig en central styring af aktiviteter, uanset om de udføres af egne medarbejdere eller af samarbejdspartnere.

 

Tilbage til IHLP Move

Universel app til services

IHLP Move er tænkt til alle typer service, der håndteres ude blandt brugerne. Eksempler på områder, du kan optimere med IHLP Move:

Hent IHLP Move i App Store og på Google Play.