Godkendelsesfunktion

Godkendelsesfunktion

Med Godkendelsesfunktion er godkendelserne kun et
klik væk fra Service Desken.

Skal det være slut med at få oprettet bestillinger, uden ledelsen har givet grønt lys for dem? Og er der ind i mellem sager, der kræver en leders accept før I kan fortsætte processen?

Med Godkendelsesfunktion til IHLP, har vi gjort det enkelt og effektivt at oprette godkendelses-scenarier. En løsning, der både hjælper jer på bestillinger, der skal godkendes før de opretter sager i Service Desk funktionen, og som hjælp til at få godkendt eksisterende sager (som Service Requests og Incidents).

Synlige forbedringer

Med Godkendelsesfunktion-løsningen til IHLP opnår I synlige forbedringer i form af:

  • Dokumenterede rekvisitioner, godkendelser og afvisninger.
  • Arbejdsprocesserne er understøttet, både når der er krav om godkendelse forud for en sag, og hvis en sag udvikler sig og kræver godkendelse.
  • Service Desken har overblik over hele sagsforløbet, og kan følge med i antallet af sager der ligger til godkendelse hvis en bruger skulle henvende sig.

Tilbage til IHLP Solutions

Om IHLP Solutions

IHLP Solutions er løsninger designet, udviklet og leveret efter jeres mål og behov. Oplev her, hvad nogle af vores nyeste IHLP Solutions kan gøre for jeres arbejdsprocesser:

Om IHLP

Vil du vide mere om IHLP, finder du vores produktoversigt her: