IHLP Stat priser

Klar til at give jeres brugere en bedre
serviceoplevelse i samspil med Statens IT.

Priser

Økonomisk er IHLP Stat også til at overskue.

Etableringsomkostningerne er små, og så betaler I et mindre månedligt beløb pr. bruger, der skal levere service gennem løsningen.

Vi afregner kun for supportagenter, der kan behandle sager gennem IHLP Stat, og der er ingen omkostninger for slutbrugere, der skal kunne rekvirere serviceydelser gennem løsningen. Så det giver jer de bedste betingelser for, at invitere jeres medarbejdere og borgere til at rekvirere serviceydelser gennem jeres IHLP Stat løsning.

IHLP Stat fås som følgende pakker:

IHLP Stat
Basis

Kr. 375,- 
pr. supportagent
pr. måned
v. årlig fakturering.

IHLP Stat
Standard

Kr. 395,- 
pr. supportagent
pr. måned
v. årlig fakturering.

IHLP Stat
Plus

Kr. 425,- 
pr. supportagent
pr. måned
v. årlig fakturering.

Kr. 525,-
pr. supportagent
pr. måned
v. månedlig fakturering.

Kr. 545,-
pr. supportagent
pr. måned
v. månedlig fakturering.

Kr. 575,-
pr. supportagent
pr. måned
v. månedlig fakturering.

Etableringsydelse
i alt kr. 69.500,-
til installation og undervisning.

Etableringsydelse
i alt kr. 99.500,-
til installation og undervisning.

Etableringsydelse
i alt kr. 169.500,-
til installation og undervisning.

Indeholder: IHLP Service Desk, IHLP Incident samt integration til mail og integration til Microsoft AD, QuickForms, Templates, IHLP Analytics, Hotkey, Selvbetjeningsguide foruden IHLP CMDB.

Indeholder det samme som IHLP Basis samt: Standardintegration af Incidents fra Statens IT.

Indeholder det samme som IHLP Standard
samt: IHLP GDPR og Brugeradministration
i IHLP med integration til Statens IT.

Giver mulighed for at behandle sager og
servicere systemer via browsere og mobile enheder gennem IHLP Move.

Giver mulighed for at behandle sager og
servicere systemer via browsere og mobile
enheder gennem IHLP Move.

Giver mulighed for at behandle sager og
servicere systemer via browsere og mobile
enheder gennem IHLP Move.

Aftalen giver adgang til telefonsupport
og ret til løbende opgraderinger (timer til opgraderinger afregnes separat).

Aftalen giver adgang til telefonsupport
og ret til løbende opgraderinger (timer til opgraderinger afregnes separat).

Aftalen giver adgang til telefonsupport
og ret til løbende opgraderinger (timer til opgraderinger afregnes separat).

Bindingsperioden er
minimum 12 måneder.

Bindingsperioden er
minimum 18 måneder.

Bindingsperioden er
minimum 24 måneder.

Ved minimum 35 supportagenter, yder iSpoc en kvantumrabat på ovenstående priser. Kontakt iSpoc for yderligere oplysninger.

Alle priser er oplyst i danske kroner ekskl. moms.

Tilbage til IHLP Stat

Om IHLP Stat

Læs om mulighederne her: