Løsningen som følger dine behov

Nye tider,
nye servicemål?

Løsningen som følger dine behov

Så skete det. Efter 9 måneders ventetid kom den lille ny til verden. Godt nok ikke planlagt, men fantastisk, når det nu skulle være.

Uanset hvor godt du planlægger, vil der indimellem opstå situationer, som du ikke havde forudset, og hvor det handler om at indrette sig efter omstændighederne. Det gælder også for jeres serviceaktiviteter. 

IHLP Service Desk er en fleksibel serviceplatform, som giver jer mulighed for at planlægge både de daglige sager, men også de mere projektrelaterede aktiviteter. Og med indbyggede processer, som sikrer, at jeres aktiviteter håndteres bedst muligt; uanset om det er planlagte eller pludseligt opståede begivenheder. 

Kontakt iSpoc og hør, hvordan I kan anvende IHLP Service Desk nu og i fremtiden, så I vælger en serviceplatform, der kan vokse sammen med jeres behov. Og hvis du vil møde en af de organisationer, som har udbygget IHLP til nye områder, så kan vi også hjælpe med det.

Læs hvordan forskellige organisationer optimerer serviceprocesserne gennem IHLP.

Vi kender løsningen

Er jeres service noget særligt? Så fortjener I også en ekstraordinær service-løsning. Den hedder IHLP:

Få mere information

Du kan finde mere information om IHLP og om vores løsninger her: