Løsningen som har plads til alle

Klar til at servicere
Generation X, Y og Z?

Løsningen som har plads til alle

”Hallo der ... Hvad så ... Er du swag?... LOL :-)
Så gerne. Hvad kan vi ellers hjælpe Dem med?”

Som servicefunktion handler det om, at møde sit publikum i øjenhøjde. Både i budskaberne og omgangstonen, men også i valg af kommunikationskanaler. For når du er 22 somre, gider du ikke at sidde som nummer chok i en telefonkø. Du har ligesom lært selvbetjening, uanset om dine ældre kollegaer på 62 foretrækker at samtale med en i supporten.

IHLP Service Desk er en fleksibel serviceplatform, som kommunikerer gennem de kanaler, man bruger i dag. Må vi her nævne nogle af dem: Chat, Skype for Business, mail, telefon, SMS, selvbetjening, apps, sociale medier og personlig betjening. Det giver jer et tættere samspil med jeres kunder. Og I kan favne et større publikum gennem en og samme serviceplatform.

Kontakt iSpoc og hør, hvordan I kan anvende IHLP Service Desk i samspil med de kommunikationskanaler, jeres kunder bruger. Og hvis du vil møde en af de organisationer, som kommunikerer gennem flere kanaler med IHLP, så kan vi også hjælpe med det.

Læs hvordan Syddansk Universitet kom godt i gang med IHLP.

Vi kender løsningen

Er jeres service noget særligt? Så fortjener I også en ekstraordinær service-løsning. Den hedder IHLP:

Få mere information

Du kan finde mere information om IHLP og om vores løsninger her: