Løsningen som sætter nye standarder

Service i en
klasse for sig?

Løsningen som sætter nye standarder

Ind i mellem er der personer, som kræver særbehandling. Ingen ventetid ved check-in, mere benplads i flyet, chaufføren der venter, imens der indenfor bliver indtaget rigelige mængder af bobler og kanapeer. Og når dagen er omme, er der kontrakt på et nyt projekt, som skaber tusindvis af nye arbejdspladser ...

Der skal være plads til særlige brugere med store armbevægelser og høje forventninger. Men det kræver noget særligt hos servicefunktionen, at kunne håndtere disse, uden det går ud over serviceleverancerne til andre kunder og brugere i organisationen.

Med IHLP Service Desk møder du en af de mest fleksible løsninger til at håndtere alverdens typer af service. Det betyder, at servicefunktionen kan imødekomme stort set alle tænkelige behov og monitorere håndteringen af de forskellige tjenester.

Gennem en og samme serviceplatform kan I på overskuelig vis designe jeres tjenester, udbyde dem, levere dem og måle dem. Aktiviteter som gør jer i stand til at sætte nye standarder for jeres serviceleverancer.

Kontakt iSpoc og hør, hvordan I kan anvende IHLP Service Desk til at løfte jeres serviceaktiviteter. Og hvis du vil møde en af de organisationer, som håndterer mange typer af serviceaktiviteter gennem IHLP, så kan vi også hjælpe med det.

Læs hvordan Formpipe leverer effektiv kundesupport med IHLP.

Vi kender løsningen

Er jeres service noget særligt? Så fortjener I også en ekstraordinær service-løsning. Den hedder IHLP:

Få mere information

Du kan finde mere information om IHLP og om vores løsninger her: