Løsningen som tjener top og bund

Overskud på
servicekontoen?

Løsningen som tjener top og bund

Det er et faktum - service kan måles og vejes. For der er en lige linje mellem sundere processer, bedre service og en pænere bundlinje. Formlen er ligetil:

Når serviceaktiviteterne optimeres, giver det mere produktive og tilfredse medarbejdere, som har positiv indvirkning på kunderne. Og mere tilfredse kunder betyder større kundeloyalitet, flere indtægter og en bedre bundlinje. 

Serviceværktøjet gør det ikke alene. Men med den rigtige platform, opnås en bedre balance i arbejdet med jeres processer og serviceaktiviteter. Platformen gør det nemmere at sætte handling bag ord og planer - og at måle indsatsen tidligt i forløbet.

IHLP Service Desk er en fleksibel serviceplatform, som både fungerer til interne supportaktiviteter og til ekstern kundesupport. Med IHLP kan man igangsætte en proces ad gangen, og undgå at købe funktionalitet, man ikke tager i brug. Det tjener til en mere fokuseret indsats og sparer jer for dyre investeringer.

Kontakt iSpoc og hør, hvordan I kan anvende IHLP Service Desk til at optimere jeres serviceaktiviteter. Og hvis du vil møde en af de organisationer, som har optimeret processerne gennem IHLP, så kan vi også hjælpe med det.

Læs hvordan vestjyskBANK optimerer serviceaktiviteterne med IHLP.

Vi kender løsningen

Er jeres service noget særligt? Så fortjener I også en ekstraordinær service-løsning. Den hedder IHLP:

Få mere information

Du kan finde mere information om IHLP og om vores løsninger her: