IHLP Incident

Beredskabet er klar, når uheldet er ude

Nedbrud og fejl sker hver dag, og ofte koster både ventetiden og fejlrettelserne tid og ressourcer, som kunne være anvendt bedre. IHLP Incident giver mindre tidspilde, når uheldet er ude.

Med IHLP Incident får du overblik over hændelserne, så du kan prioritere indsatsen bedst muligt. Det betyder, at du kan bruge mindre tid på brandslukning og frigive bundne ressourcer. Og oplysninger om fejl og løsninger bliver gemt, så de kan bruges igen. IHLP Incident giver dig gode forudsætninger for undgå tidspilde. Og du får værktøjer, som gør det nemt at høste erfaringer af fejl og løsninger.

Med en godt forankret Incident proces opnår du bl.a.:

  • Styret håndtering af hændelser
  • Planlægning af de daglige rutiner
  • Færre organisatoriske sårbarheder
  • Bedre kommunikation
  • Større brugertilfredshed

Tilbage til IHLP produktoversigt