IHLP Service Level

Gør jeres serviceydelser målbare

At aftale og efterleve mål for serviceydelserne, er en hjørnesten, når du vil sikre, at ressourcerne, der investeres i jeres serviceydelser, anvendes bedst muligt. IHLP Service Level er med til at sikre, at der leveres service, som stemmer overens med forretningens behov.

Med IHLP Service Level får du værktøjer til at indarbejde målepunkter i organisationens serviceaftaler, så de anvendes til at prioritere jeres daglige opgaver. Resultatet er mere gennemskuelige serviceydelser og en fornuftig balance mellem de leverede ydelser og organisationens behov.

Effektiv rapportering

Anvendes IHLP Service Level sammen med IHLP Analytics, giver IHLP dig værktøjer til effektiv monitorering og rapportering og et overblik til både ledelsen, økonomiafdelingen og serviceteamet.

Med Service Level disciplinerne godt forankret opnår I bl.a. følgende fordele:

  • Jeres serviceydelser designes efter jeres kunders behov
  • I arbejder efter præcise mål
  • Jeres ydelser bliver forretningsstyret
  • Utilstrækkelige såvel som overflødige serviceniveauer synliggøres og tilpasses.
  • Fakturering muliggøres på baggrund af serviceaftaler

Tilbage til IHLP produktoversigt