Projekthåndtering

Projekthåndtering

Med IHLP Projekthåndtering gør det muligt at styre projekter gennem IHLP, med mulighed for at oprette projekter og tilknytte relevante projektsager til projekterne. Resultatet er bedre overblik og indsigt i projektaktiviteterne.

Projekthåndtering er tilgængelig for alle, der arbejder i Service Desk funktionen, og rettighederne styres gennem IHLP-roller. Projektledere kan oprette projekter gennem Call-vinduet i IHLP. Når et projekt er oprettet kan man koble henholdsvis Service Requests og Incidents op mod projektet.

Kendetegn ved IHLP Projekthåndtering:

  • Nem tilgængelighed til Projekthåndtering via eksisterende visninger i IHLP.
  • Mulighed for at oprette et projekt på baggrund af en sag.
  • Godt overblik over aktiviteter og milepæle på det enkelte projekt.
  • Samlet overblik over projekter i projektkalender.
  • Projektporteføljeoverblik gennem listevisninger.

Synlige forbedringer

Med løsningen opnår I synlige forbedringer af jeres projektaktiviteter gennem:

  • En ensartet og overskuelig løsning til at håndtere mindre projekter og tilknyttede sager.
  • Bedre overblik over organisationens projekter og relaterede sager.
  • Løsningen er tilgængelig via IHLP Service Desk.
  • En kort indlæringskurve for at ibrugtage løsiningen.
  • Mulighed for at integrere informationer med andre systemer.

Tilbage til IHLP Solutions

Om IHLP Solutions

IHLP Solutions er løsninger designet, udviklet og leveret efter jeres mål og behov. Oplev her, hvad nogle af vores nyeste IHLP Solutions kan gøre for jeres arbejdsprocesser:

Om IHLP

Vil du vide mere om IHLP, finder du vores produktoversigt her: