Selvbetjeningsguide

Selvbetjeningsguide

Løsningen som gør selvbetjening dynamisk og nærværende.

Selv de mest komplekse serviceydelser kan tilbydes gennem brug af selvbetjening, når blot kunder og andre slutbrugere hjælpes godt gennem bestillingsprocessen. Selvbetjeningsguide hjælper rekvirenterne i selvbetjeningen ved at guide dem gennem en række logiske valg, ligesom man kender det fra andre udbredte selvbetjeningsløsninger hos fx forsikringsselskaber og banker.

Artikler fra FAQ-basen i IHLP publiceres sammen med de servicetilbud, som brugeren kan vælge imellem - og samtidig kan guiden linke over til artikler og tjenester uden for IHLP.

Med Selvbetjeningsguide er der åbnet for, at kunder og slutbrugere på alle tidspunkter af døgnet kan foretage bestillinger og indberetninger – eller finde anden nyttig hjælp.

Synlige forbedringer

Selvbetjeningsguide indsluser kunder og slutbrugere i bestillingsprocessen, og hjælper med at kvalificere deres henvendelser, trin for trin. Dermed opnås en bedre serviceoplevelse hos de, der rekvirerer tjenester og flere motiveres til at benytte selvbetjening. Løsningen hjælper samtidig med at løfte kvaliteten af henvendelserne til supportfunktionen, da de er baseret på en guidet selvbetjeningsproces, som kvalificerer rekvirenternes henvendelser.

 

Tilbage til IHLP Solutions

Om IHLP Solutions

IHLP Solutions er løsninger designet, udviklet og leveret efter jeres mål og behov. Oplev her, hvad nogle af vores nyeste IHLP Solutions kan gøre for jeres arbejdsprocesser:

Om IHLP

Vil du vide mere om IHLP, finder du vores produktoversigt her: