Servicekatalog

Servicekatalog

Med IHLP Servicekatalog får jeres brugere mulighed for at bestille produkter, forbrugsartikler og tjenester gennem et overskueligt servicekatalog i jeres serviceportal.

Servicekataloget er tilgængeligt for brugerne via serviceportalen. Her har brugeren adgang til en bestillingsformular, som består af en række produktgrupper med tilhørende produkter. Når brugeren klikker på en produktgruppe vises de aktuelle produkter med præsentation af produkterne gennem brug af tekst, billeder og evt. prisinformation.

På bestillingen vælger brugeren en rekvirent, og hvem der kan godkende bestillingen. Når bestillingen er godkendt genereres sagen til Service Desk funktionen.

Al vedligeholdelse af informationerne i servicekataloget håndteres gennem overskuelige administrationssider, så det er ingen sag selv at opbygge og vedligeholde produktgrupper, produkter og produktvarianter. 

Ønskes integration til organisationens økonomisystem, er IHLP Servicekatalog forberedt til dette.

Synlige forbedringer

Med løsningen opnår I synlige forbedringer af jeres indkøbsprocesser i form af:

  • En ensartet og overskuelig portal til at præsentere jeres produktgrupper og produkter.
  • Et standardiseret workflow med godkendelsestrin, så bestillingerne først bliver iværksat når de er godkendt.
  • Mulighed for at bestille produkter på vegne af andre, giver fleksibilitet i en travl arbejdsdag.
  • Mulighed for at opbygge og vedligeholde egne produktgrupper og produkter. 
  • Mulighed for at integrere informationer med andre systemer (fx økonomisystemer og indkøbssystemer).

Tilbage til IHLP Solutions

Om IHLP Solutions

IHLP Solutions er løsninger designet, udviklet og leveret efter jeres mål og behov. Oplev her, hvad nogle af vores nyeste IHLP Solutions kan gøre for jeres arbejdsprocesser:

Om IHLP

Vil du vide mere om IHLP, finder du vores produktoversigt her: